Regulamin

Postanowienia ogólne:

1. Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień, sprzedaży i realizacji wysyłki produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.

2. Właścicielem sklepu jest AASPEN GRUPA, ul Kozienicka 205B, 26-600 Radom. NIP 7962645212, REGON 140537266, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Radomia pod numerem 59699.

3. W Sklepie podawane są ceny netto i brutto.

4. Fotografie w sklepie są poglądowe. Dokładny opis produktu znajduje się w opisie oferty. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o bezpośredni kontakt z biurem pod wskazanym numerem telefonu lub adresem mailowym.

5. Ceny towarów są podane dla wersji podstawowych (standardowe wymiary). W celu uzyskania informacji o niestandardowych wymiarach, prosimy o kontakt.

6. Dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient Sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

 

Zamówienia:

1. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu należy się wcześniej zarejestrować się na stronie www.wszystko.pl.

2. Rejestracji dokonuje się tylko raz - składając pierwsze zamówienie. Po wcześniejszej rejestracji każde kolejne logowanie do sklepu odbywa się wyłącznie poprzez podanie e-mail (login) i hasła.

3. Informacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.

4. W ciągu 24 godzin (dotyczy dni roboczych) od otrzymania zamówienia skontaktujemy się w celu potwierdzenia zamówienia i terminu dostawy.

5. Prosimy o podawanie aktualnych danych kontaktowych (telefon, adres itp.).

6. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu, faksem na numer 48 381 77 78 lub mailowo na adres biuro@aaspen.pl.

 

Forma płatności:

1. Dostępne są dwie formy płatności:

- gotówka przy odbiorze towaru - należność wpłacają Państwo kurierowi przy odbiorze przesyłki – nie dotyczy zamówień wykonywanych na miarę;

- przelew przed odbiorem towaru - płatność dokonują Państwo w oparciu o fakturę proforma. Wysyłka towaru zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu na naszym koncie należności.

2. Przy zamówieniach wykonywanych na miarę, pobierany jest zadatek w wysokości 40% ustalonej ceny towaru.

3. Dla stałych klientów istnieje możliwość negocjacji warunków płatności.

4. Do momentu uregulowania pełnej należności, produkt stanowi własność Sprzedawcy.

 

Wysyłka towaru:

1. Po złożeniu zamówienia zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie dostawy i warunkach realizacji.

2. Standardowy termin realizacji wynosi 3 dni robocze (od daty potwierdzenia terminu dostawy).

3. W przypadku zamówień wykonywanych na indywidualne życzenie, czas dostawy będzie dłuższy niż 3 dni. W takiej sytuacji poinformujemy o przewidzianym terminie dostawy. Klient ma możliwość anulować zamówienie na tym etapie, jeśli podany termin uzna za nieodpowiedni.

4. Wysyłki towaru realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Istnieje również możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w siedzibie naszej firmy.

5. Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 3000,00 zł netto, koszty transportu pokrywa Sprzedający.

6. Przy zamówieniach na kwotę niższą niż 3000,00 zł netto, koszty transportu w kwocie zależnej od wagi produktu pokrywa Klient. Wartość faktury zostanie powiększona o tę kwotę.

7. Po dostawie, prosimy sprawdzić otrzymany towar. Ewentualne niezgodności dostawy z fakturą należy zgłosić najpóźniej następnego dnia roboczego po doręczeniu towaru.

 

Zwroty:

1. Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru, pod warunkiem, że nie był zamawiany bezpośrednio pod danego Klienta i wykonany na indywidualne zamówienie (dotyczy mebli ze stali nierdzewnej).

2. Towar może być zwrócony przez osobę fizyczną w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty dostawy. W tym celu należy złożyć stosowne pisemne oświadczenie dostępne na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

3. W przypadku zwrotu towaru należy odpowiednio zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniami.

4. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

5. Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie przelewem na wskazany przez Nabywcę rachunek bankowy i dokonywany jest w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru.

6. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych odsyłanych za pobraniem.

7. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Reklamacje:

1. Wszystkie produktu oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i posiadają gwarancje producenta, chyba że co innego wynika z opisu produktu.

2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie reklamowanego towaru na adres: AASPEN GRUPA, ul. Kozienicka 205B, 26-600 Radom.

3. Należy odpowiednio zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniami.

4. Do paczki należy dołączyć paragon lub fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.

6. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sprzedającego na adres Klienta.

7. W sytuacji, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sprzedający zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego rachunek bankowy.

8. Uszkodzenia mechaniczne, powstałe w trakcie transportu, bez spisanego protokołu szkody w obecności kuriera nie podlegają reklamacji.

9. Uszkodzenia związane z normalnym użytkowaniem towaru (zarysowania, wyszczerbienia itp.) nie podlegają reklamacji.

 

Obowiązki klienta po otrzymaniu towaru:

1. Przy odbiorze przesyłki od kuriera, należy zwrócić uwagę na stan opakowania.

2. Wszelkie widoczne uszkodzenia opakowania (zamoczenie, zgniecenie, pęknięcia itp.) mogą wskazywać na uszkodzenie towaru.

3. W tej sytuacji należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sprawdzić, czy zawartość nie jest uszkodzona. W razie potwierdzenia uszkodzenia, należy nanieść odpowiednią adnotację na liście przewozowym i poinformować o tym Sprzedającego.

4. Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał sąd. Dla wykładni i stosowania niniejszej umowy właściwe jest prawo polskie.